תוצאות בדיקה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה המשמעות של basophils ברמה של 0.0? ושל המטוקריט 34? על מה הדבר מראה ומה ניתן לעשות?
עליך לרשום את כל תוצאות הספירה וכן רקע רפואי. נא לעיין ב"הנחיות למענה בפורום".
תוצאות הבדיקה של הG6PD היא fill out forms ברצוני לדעת אם הילד לוקה בחוסר האינזים כי הרופאה אמרה לי שילדה לוקה בחוסר האינזים ואילו לבני התוצאה הייתה RHINITIS ALLERGIC OTITIS MEDIA ACUTE SEROUS ובאיפיון כתוב bill משום מה נראה לי שהרופאה התבלבלה ואמרה לי שביתי לוקה בחוסר האינזים במקום בני. ברצוני לדעת מי מהשניים לוקה בg6pd בתודה יסמין.