תוצאות בדיקה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

07/12/2004 | 18:38 | מאת: צ

מה המשמעות של basophils ברמה של 0.0? ושל המטוקריט 34? על מה הדבר מראה ומה ניתן לעשות?

07/12/2004 | 19:31 | מאת: תשובת מנהל הפורום

עליך לרשום את כל תוצאות הספירה וכן רקע רפואי. נא לעיין ב"הנחיות למענה בפורום".

30/01/2005 | 14:40 | מאת: ליאור

תוצאות הבדיקה של הG6PD היא fill out forms ברצוני לדעת אם הילד לוקה בחוסר האינזים כי הרופאה אמרה לי שילדה לוקה בחוסר האינזים ואילו לבני התוצאה הייתה RHINITIS ALLERGIC OTITIS MEDIA ACUTE SEROUS ובאיפיון כתוב bill משום מה נראה לי שהרופאה התבלבלה ואמרה לי שביתי לוקה בחוסר האינזים במקום בני. ברצוני לדעת מי מהשניים לוקה בg6pd בתודה יסמין.

מנהל פורום המטולוגיה