רגישות לתרד

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

07/11/2004 | 13:30 | מאת: ענת

שלום, לאחרונה שמתי לי שאני רגישה לתרד, הרגישות בא לידי ביטוי דקות אחדות לאחר שאני אוכלת תרד טרי או מבושל (בכמויות קטנות מאוד), ומתבטאת בכאבי בטן חזקים מאוד ובדרך כלל הכאב עובר לאחר מספר הקאות. האם ידוע לך משהו על תופעה שכזאת, בעבר אכלתי תרד ולא היתה לי שום בעיה. תודה ,ענת.

07/11/2004 | 15:18 | מאת: תשובת מנהל הפורום

30/08/2011 | 20:57 | מאת: אבי

בדיוק אותו הדבר! אשמח לשוחח איתך ולדעת האם גילית מה הבעיה

מנהל פורום המטולוגיה