פרולוקטין גבוה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

28/10/2004 | 22:00 | מאת: מנשה

שלום ד"ר . מצאו אצלי בבדיקת דם פרולקטין מעל לנורמה 500-600 . האם זו רמה גבוהה ואם כן על מה זה משפיע בגוף . אני בן 50 ש' . הוצע לי לבצע בדיקת CT להיפופיזה , מה זו הבדיקה הזו ? תודה

29/10/2004 | 00:31 | מאת: תשובת מנהל הפורום

חבל שלא הקדשת כמה דקות לקרוא את ההנחיות לשואלים בפורום ואת ההסברים "מהי המטולוגיה" שמופיעים באתר העזר להמטולוגיה. שאלתך לא שייכת לפורום זה. עליך לפנות לאנדוקרינולוג.

30/12/2007 | 21:53 | מאת: אבי

מזה פרולוקטין ? מה צריכה להיות הרמה הנורמלית? מה ההשפעה כאשר הרמה גבוהה מידי או נמוכה מידי? תודה מראש על התשובה.

מנהל פורום המטולוגיה