שקיעת דם מוחשת

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

25/10/2004 | 14:10 | מאת: רוני

שלום דוקטור האם למחלת השפעת יש השלכות על שקיעת דם. שקיעת הדם 60. הרגשתי כאבים בכל הגוף. לעומת זאת ספירת הדם תקינה לחלוטין. כמו כן ברצוני לשאול האם לכל זהום בגוף יש השפעה על שקיעת הדם. ואיך הדבר לא בא לידי ביטוי בספירה. תודה רוני

לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2004 | 18:55 | מאת: תשובת מנהל הפורום

שפעת, כמו כל מחלה דלקתית או זיהומית, יכולה לגרום לשקיעת דם מוחשת, ולא חייבת להשפיע עלספירתהדם. בכל מקרה, שקיעת דם זה לא "המטולוגיה".

26/11/2004 | 06:08 | מאת: רותי

אני בת 44.מזה 4-5 שנים סובלת מעלייה הדרגתית בשקיעת דם.הופנתי בזמנו לראומטולוג ןהוא טוען שאני סובלת מפברילוגיה.אני עייפה תמיד ומרגישה כאבים בגפיים העליונות ובגפיים התחתונות.שקיעת הדם שלי כיום 85. אילו בדיקות נוספות עליי לעבור? תודה מראש

מנהל פורום המטולוגיה