פורפיריה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

28/09/2004 | 10:36 | מאת: טל

אני סובלת מפורפיריה וריגטה. האם רופא המטולוג יכול לעזור לי ? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
28/09/2004 | 15:54 | מאת: תשובת מנהל הפורום

צר לי, אך לא נראה לי שהמטולוג יכול לסייע לך. http://www.gpnotebook.co.uk/cache/-1053491176.htm

06/08/2005 | 17:03 | מאת: טלי

שלום רב! מזה מספר שנים אני סובלת מכאבי בטן לא מוסברים. עברתי מספר רב של בדיקות שלא העלו דבר. הרופאים טוענים שזה כנראה מעי רגיז. נתקלתי בכתבה שעוסקת במחלת הפורפיריה ומצאתי שהרבה מהסימפטומים מופיעים אצלי. כאשר פניתי לרופאה היא ביטלה את הרעיון! למי ניתן לגשת ומהי הדרך לבדוק זאת? תודה

מנהל פורום המטולוגיה