בדיקות דם

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

30/08/2004 | 11:15 | מאת: חגית

קיבלתי תשובה על בדיקת דם LUC%4.2 MCHC34.1 RBC5.1 האם אני צריכה לעשות המשך ברור האם יש בעיה רצינית? מודאגת

30/08/2004 | 11:20 | מאת: תשובת מנהל הפורום

עלייך לרשום את כל תוצאות הספירה וכן רקע רפואי ואישי. ראי ה"הנחיות למענה בפורום".

12/10/2004 | 21:15 | מאת: ניר

בתי בת 1 שנה, בספירת דם שגרתית חרגו מהנורמה הערכים הבאים: WBC-12.6 HCT-35.6 NEUT-18 LYM-71.1 LYMP.abs-9 יש לציין שהיא בריאה, ומתנהגת כרגיל. מה יכולה להיות הסיבה? בתודה מראש, ניר

מנהל פורום המטולוגיה