חוסר בכדוריות דם לבנות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום! אני מקווה שאני בפורום המתאים,ביתי בת 4 חודשים, נולדה בשבוע 36 במשקל 2130 ג בגלל עליה איטית מאוד במשקל נשלחנו לבדיקות דם כלליות בהם גילו כי יש לה אנמיה קלה בנוסף הרופא אמר שיש מעט כדוריות דם לבנות מה זה אומר? ומה עלי לעשות. אשמח לתשובתך
אשמח לענות כאשר יהיו לי כל הנתונים. ראי ה"הנחיות למענה בפורום".
ד"ר שלום! קודם כל סליחה לא קראתי את ההנחיות, אחזור שוב על כל הפרטים לפי ההנחיות: בתי בת 4 וחצי חודשים, נולדה בשבוע 36 במשקל 2130 כיום שוקלת 4230 . בעקבות עליה איטית מאוד במשקל נשלחה לבדיקות דם כלליות, להלן התוצאות: WBC 9.93 NEUT% 14.80 EOS% 4.40 BASO% 0.60 LYM% 71.90 MONO%3.90 LUC % 4.30 NEUT abs 1.47 EOSabs 0.44 BASO abs 0.06 LYMP abs 7.14 MONO abs 0.38 LUC abs 0.43 RBC 3.57 HEB 10.10 HCT27.10 בנוסף בוצעה בדיקה: LEUCOCYTES- U STRIP- 25.0 צירפתחי בדיקה זו מכיוון שהיא סומנה בעט ע"י הרופאה. לפי דבריה יש לביתי אנמיה קלה (כרגע מטופלת ע"י 8 טיפות ברזל ביום) וחוסר בכדוריות דם לבנות. השבוע קיבלתי גם מכתב מבית היולדות הממליץ לערוך לילדה בדיקה נוספת ל G6PD האם יש מקום לדאגה והאם ישנו קשר בן הדברים במידה וחסרים ערכים של בדיקות נוספות אשמח לצרף לאחר שאדע מה רלוונטי. בתודה מראש חן
דר' שלום רב! אני מרגישה אובדת עצות ואולי אתה תוכל לעזור לי... לאחרונה גיליתי כי אדם קרוב לי חלה ב- HIPER IGE SYNIDROME אני מרגישה חסרת אונים עקב הבורות בנושא הנל"ל אשמח אם תוכל לתת לי פרטים ברורים יותר לגבי המחלה ואיך היא נקראת בעברית והאם למרות שהמחלה הינה נדירה ניתן לטפלה בארץ ו/או חו"ל- אם תוכל למקד אותי ובכך לעזור לאדם היקר לי שהינו בן 3 וסובל יותר ממה שניתן לתאר הן נפשית והן פיזית, כמהה לתשובתך מירית!