לימפוציטיס

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

04/06/2004 | 11:08 | מאת: סיגל

מה זה אומר שיש לי בבדיקות דם באימות מיקרוסקופי לימפוציטיס 52.9? ומה זה קורטיסול 8 am בדם ברמה של 659 ? אני מודה לך מראש על היחס.

לקריאה נוספת והעמקה
04/06/2004 | 12:09 | מאת: תשובת מנהל הפורום

א. כדי להשיב לך בנושא הלימפוציטים עלייך לרשום את כל תוצאות הספירה ולרשום פרטים נוספים כמבואר ב"הנחיות לשואלים בפורום". ב. קורטיזול לא שייך לפורום זה. המטולוגיה זה לא "בדיקות".

20/05/2005 | 00:52 | מאת: לימפה

אתה אפס אתה אפס...

מנהל פורום המטולוגיה