דגימה המוליטית

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

01/06/2004 | 17:22 | מאת: צבי

שלום מה המשמעות של הערה "דגימה המוליטית" בבדיקות ALT ;; AST;; GGT כאשר התוצאות הם בנורמה האם עלי לחזור על הבדיקות או עלי לבצע בדיקות נוספות רק אור ושמחה צבי

01/06/2004 | 17:52 | מאת: תשובת מנהל הפורום

בדיקות אלה אינן בתחום ההמטולוגיה. אם התוצאה תקינה אין צורך לחזור על הבדיקה.

25/03/2007 | 15:08 | מאת: דנה

שלום רב אני בת 25 בבדיקות דם שיגרתיות שערכתי נמצאה המוליזה בבדיקת הבילירובין. (ערכי הבילירובין תקינים0.60)כמו כן נמצאו לי 15 מ"ג של ketone בבדיקת השתן . מלבד שתי תוצאות אלו שאר הדברים יצאו תקינים לחלוטין. האם עליי לחשוש האם זה מסוכן? אודה לך מאוד על תשובתך

מנהל פורום המטולוגיה