דגימה המוליטית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מה המשמעות של הערה "דגימה המוליטית" בבדיקות ALT ;; AST;; GGT כאשר התוצאות הם בנורמה האם עלי לחזור על הבדיקות או עלי לבצע בדיקות נוספות רק אור ושמחה צבי
בדיקות אלה אינן בתחום ההמטולוגיה. אם התוצאה תקינה אין צורך לחזור על הבדיקה.
שלום רב אני בת 25 בבדיקות דם שיגרתיות שערכתי נמצאה המוליזה בבדיקת הבילירובין. (ערכי הבילירובין תקינים0.60)כמו כן נמצאו לי 15 מ"ג של ketone בבדיקת השתן . מלבד שתי תוצאות אלו שאר הדברים יצאו תקינים לחלוטין. האם עליי לחשוש האם זה מסוכן? אודה לך מאוד על תשובתך