שאלה נוספת שקשורה ל- ITP ולהריון

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

31/05/2004 | 17:22 | מאת: הילה

מה הסיכויים של חולת ITP ברמיסיה לפתח במהלך ההריון נסיגה? כלומר התפרצות מחודשת של התרומבוציטופניה? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
31/05/2004 | 19:47 | מאת: תשובת מנהל הפורום

יש אפשרות שתהיה טרומבוציטופניה מחודשת. אני אשלח לך באימייל קובץ מקיף בנושא ITP בכלל ובהריון.

31/10/2005 | 18:10 | מאת: מארו

שלום השם שלי מארו ואני בת 13 שנה ויש לי מחלת אפלסטיק אנמיה ואני קיבלתי פעמיים את הטיפול A.T.G. ואם הרופאים אומרים שגם הטיפול בפעם השניה לא הצליח מספיק והם ממשיכים עוד פעם , מה אני אמורה לעשות לקחת עוד פעם את הטיפול או ללכת להשתלה ? אז בבקשה דר" אני צריכה תשובה בהקדם

מנהל פורום המטולוגיה