שאלה נוספת שקשורה ל- ITP ולהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הסיכויים של חולת ITP ברמיסיה לפתח במהלך ההריון נסיגה? כלומר התפרצות מחודשת של התרומבוציטופניה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש אפשרות שתהיה טרומבוציטופניה מחודשת. אני אשלח לך באימייל קובץ מקיף בנושא ITP בכלל ובהריון.
שלום השם שלי מארו ואני בת 13 שנה ויש לי מחלת אפלסטיק אנמיה ואני קיבלתי פעמיים את הטיפול A.T.G. ואם הרופאים אומרים שגם הטיפול בפעם השניה לא הצליח מספיק והם ממשיכים עוד פעם , מה אני אמורה לעשות לקחת עוד פעם את הטיפול או ללכת להשתלה ? אז בבקשה דר" אני צריכה תשובה בהקדם