ERYTHROCYTES u strip

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

12/05/2004 | 21:30 | מאת: גאולה

אנו מבקשים לדעת מה המשמעות של הבדיקה הזאת ובעיקר מה המשמעות של התוצאה שערכיה 10 . בתודה משפחת פרידמן

12/05/2004 | 21:51 | מאת: תשובת מנהל הפורום

פני לכתובת הנכונה

24/11/2005 | 20:06 | מאת: שלומית

שלום רב! ערכתי בדיקות והתגלה כי ה ERYTHROCYTES u strip הוא ברמה 6.0 אשמח אם משהו יסביר לי מזה אומר.. בתודה

מנהל פורום המטולוגיה