בעיות זקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן עשרים פלוס ויש לי בעיות זקפה בעת קיום יחסי המין.בזמן המשחק המוקדם קיימת זקפה וגם בזמן מין אורלי אך כאשר אני מגיע לשלב החדירה אני בדר"כ מאבד מהזקפה עד כדי כך שזה מקשה על החדירה.כמו כן שאני מדמיין או מאונן לבד לא קיימת בעיה. איפה לדעתכם נעוצה הבעיה ומה אני יכול לעשות בכדי לשפרה?
היי שלום לך.. הבעיה שאתה מציין לא נובעת מתפקוד לקוי וזה כבר טוב. אלא אם כן גודל האיבר שלך קטן לעומת האיבר שלה הנקודה היא פארה פסיכולוגית..ואם אמצעים מתאימים ניתן לשחרר אותך מזה. כיום יש להרבה חברה צעירים בעיה דומה ולפעמים אף קשה יותר.. אם תרצה פרטים נוספים אני בשמחה אענה לך על עוד שאלות במייל [email protected] בברכה נרו.
הי עמית, נראה שמקור קשיי הזקפה שלך הוא פסיכוסקסואלי ולא גופני, יתכן שפיתחת 'חרדת ביצוע'. עצתי לך לפנות לאבחון וטיפול פסיכוסקסואלי ולהזהר מהצעות לא מקצועיות שאתה עלול להתפתות להן כשאתה לחוץ.