t-girl
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שאלתי היא בקשר לטראנסג'נדריות, אני מתלבש בבגדי נשים מגיל 8 והיום אני בן 25 אני מתלבש לגמרי כאשה ולא רק עם בגדים תחתונים. היו לי מחשבות על שינוי מין אולם לא הצלחתי להבין בדיוק מדוע אני עושה את זה. וכשאני עושה את זה אני בדר"כ לא מגורה מינית. אלא פשוט מסתובב ככה בבית ומסתכל במראה ופשוט מרגיש טוב עם זה. האם זה אומר עליי שאני אשה בגוף של גבר?
סוגיית הזהות המינית היא מורכבת מאד והמלים 'אשה בגוף של גבר' אינן מוסיפות להבנה או להרגשה. איני יודע דבר על חייך המיניים והזוגיים, כך שהעיצה היחידה שאוכל לתת לך היא לבחון את חייך ולהחליט אם את/ה מסתגל ומקבל את עצמך או שאת/ה תקוע עם כל הלבטים. רק אם אינך מרוצה ממצבך כדאי לנסות התייעצות עם פסיכוסקסולוג המתמחה בשאלות של זהות מינית ולברר בעזרתו מה האפשרויות לשיפור איכות חייך.