שאלה מוזרה...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה מוזרה, אבל כמו שמישהי כתבה פעם- זה לא כ"כ פשוט וטריוואילי לקיים יחסי מין כמו שזה תמיד נראה ולא נעים לשאול בעולם האמיתי. ובכן אני בן 18 ללא נסיון, והשאלה שלי היא מה עוצמת הזקפה שצריכה להיות בעת החדירה (האם מחדירים בזקפה מלאה ממש או שהיא לא חייבת להיות מלאה וחזקה ממש). מה שקרה לי (האמת שיותר מפעם אחת) הוא שמרוב שאני חיכיתי שהיא תהיה חזקה, אני כבר הגעתי לנקודת האל חזור (זה היה די קרוב לרגע שבו היתה לי את הזקפה החזקה כי יש את אלמנט ההתרגשות) וגמרתי בחוץ. או במילים אחרות, כשיש לי זקפה חזקה ומלאה ממש אני לא מספיק לחדור אלא גומר בחוץ מרוב התרגשות. ומצד שני אני לא בטוח אם צריך להחדיר שזה לא ממש חזק. אשמח לקבל הדרכה/הבהרה כללית....
הי תומר, השאלה שלך אינה מוזרה אולם היא מעידה על חוסר ידע שתוכל להשלימו בקריאת ספר הדרכה טוב כגון "סקס עכשיו" בהוצאת בבל. שים לב למושגים "חרדת ביצוע" ו"שפיכה מוקדמת" ותלמד לא להלחיץ את עצמך ולהנות מחיי המין. בהצלחה!
הדבר מאוד מטריד אותי, כך שאשמח אם תענה לי לעצם השאלה. כי שוב אין לי הרבה אופציות אחרות לשאול את השאלה הזו... (דרך אגב, דווקא עברתי על הספר שהמלצת ולא ראיתי תשובה לשאלה. בקשר לחרדת ביצוע - יכול להיות שאם אני אדע איך להתנהג,אז יהיה לי יותר בטחון בעצמי ואז לא תהיה לי חרדת ביצוע)