חשוב
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת אוגמנטין עקב סינוסיטיס בערך שבועיים. כתוב בעלון שזה פוגע ביעילות הגלולה. התחלתי את הטיפול בשבוע האחרון של הגלולות עד אמצע המחזור. האם אוכל לקיים יחסי מין כבר בתחילת החפיסה החדשה (שזה יומיים אחרי שהפסקתי עם האנטיביוטיקה)בלי שום אמצעי מניעה נוסף ללא חשש להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
איני רואה קשר בין אנטיביוטיקה וגלולות למניעת הריון. ליתר בטחון כדאי שתתייעצי עם הגיניקולוג/ית שרשם לך את הגלולות.
אם לקחתי אנטיביוטיקה חמישה ימים אז נניח לא לקחתי בערך 5 גלולות... ואחרי שבוע ההפסקה התחלתי את החפיסה החדשה בזמן, אני מוגנת?