שימש בפוסטינור
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקחתי פוסטינור לפני כשבועיים וחצי, וכיום אני וחבר שלי קימנו יחסי מין ונקרע הקונדום. האם זה בטוח בריאותית לקחת אחד נוסף?, והאם דימום פוסטינור נחשב למחזור, ז"א שעליי לצפות למחזור שלי כחודש אחרי לקיחת הפוסטינור, או כרגיל? . אנא ענה לי בהקדם שכן יש לי רק 72 שעות. תודה
עליך לפנות לפורום רפואת נשים או לגניקולוג/ית שלך.
הי גל, השתמשי בפוסטינור רק במקרה חירום. השימוש בפוסטינור יותר מפעם אחת במחזור מעלה את הסיכון לשיבוש המחזור. ממחקרים שנעשו נמצא שישנה חזרה מהירה לביוץ תקין ללא פגיעה בפוריות. במקרה של קיום מגע מיני לאחר נטילת פוסטינור עדיין קיים סיכוי להריון. בברכה, שירות הלקוחות של תרימה