פערים ביחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני נשואים 20 שנים יש לנו 3 ילדים חלקם בבית,לאחר לידת ביתי הבכורה לפני 18 שנים, אנו מקיימים יחסי מין פעם בחצי שנה, בעלי מאונן , ואני לא , ולכן קשה לי מאוד לחיות ללא יחסי מין.ניסיתי לדבר על כך עם בעלי והוא טוען שאני לא מאפשרת גישה בשל יחסי התוקפני אליו, ויחסי תוקפני בגלל שאין יחסי מין (הביצה והתרנגולת) מה עושים?
יקשה עליכם לשנות דפוס יחסים שהתקבע 20 שנים: אם לשניכם יש רצון טוב - תוכלו להסתייע בייעוץ סקסולוגי. בהצלחה!
בהמשך להמלצתו של ד"ר בירן נסי לנקוט יוזמה מצידך לתיקון המצב שהשתרש בניכם, דברו על הנושא, שני אווירה, פזרי חיוכים, קצת פיתוי וכד' אחרי שהילדים יעזבו את הבית הרי בעלך הוא היחיד שיהיה לצידך הקדימי לבצע שינוי - חבל על כל יום שעובר...