דחוף
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,ביום חמישי האחרון התחלתי לקחת גלולות מסוג מיקרולוט מפניי שאני מניקה הנקה מלאה(תינוק בן חודשיים).אתמול אני ובעלי קיימנו יחסים(פעם ראשונה אחריי הלידה)עם חדירה קטנה לראות מה המצב שם??בעלי חדר פעמיים ללא גמירה.האם יש סיכוי להיכנס להיריון?האם כדאי לקחת פוסטינור?ומתי?ואם זה לא מתנגש בגלולות שאני לוקחת ובהנקה?
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכוי להריון קטן מאד - רק אולי מתאי זרע בודדים בהפרשת הPRECUMM, אם לא גמר 'בפנים'. גם ההורמונים בתקופת ההנקה מורידים את הסיכוי להריון. אם החלטת בכ"ז לקחת פוסטינור - בדקי אם זה רצוי עם רופא/ת הנשים שלך.