בעיית זיקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתקופה האחרונה הזיקפה אצלי מאוד חלשה ולא ניתן לקיים יחסים בצורה זו , פניתי לרופא משפחה שהמליץ על ויאגרה שאכן עזר אך עקב כל הפחדים מהתופעות לוואי הרגשתי רע(כנראה פסיכולוגית) לאחר מכן הגעתי לאורולוג אשר המליץ על לויטרה גם כאן עזר לי אך עקב פחדים מתופעות הלוואי הרגשתי בחילות וסחרחורת קלה האם ישנה דרך אחרת לחזק את הזיקפה או שרק כדורים הם התרופה לבעיה, כמו כן יש לציין שאני חי עם בת זוגתי 15 שנה 3 ילדים ואין לשנינו ניסיון מיני רב, בנוסף כאשר מגיעים למיטה אישתי מסרבת להרבה דברים שאני מבקש לעשות כמו לעשות לה מין אוראלי אני נתון ללחצים בעבודה לחצים כלכליים וכו' אבקש את עזרתך יום טוב
אני מתרעם על קלות הדעת בה רופאים רושמים לך תרופות בלי לאבחן האם הסיבה לקשיי הזיקפה שלך היא גופנית או פסיכוסקסואלית: חשוב ביותר שתברר באבחון סקסולוגי האם קשייך הם פסיכוסקסואליים וזוגיים. תוכל להתחיל בכך אם תענה בפירוט על שאלון 'מיניות' http://www.sexuality.co.il/test.php כדאי שתפנה לבירור הסקסולוגי במהרה שמא תפתח תלות (תתמכר) בתרופות שהוצעו לך. בהצלחה!
תודה רבה על התגובה, עניתי על השאלון מצפה לתגובה בנושא שבת שלום