אי קיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום רב, בחודש וחצי האחרונים לא קיימתי יחסי מין עם אשתי בשל היותה בשלבים מתקדמים של החודש התשיעי להריונה. כעת, מסיבות של דת עלי להתנזר מכל מגע למשך חודשיים נוספים. כמו כן, מסיבות של דת איני מאונן כלל. בנסיבות אלו, האם אני גורם נזק גופני לעצמי בשל התנזרות מפורקן מיני במשך למעלה מ-3 חודשים? עם התשוקה והתאווה אני מנסה להתמודד אך השאלה היא האם נגרם נזק גופני. תודה, צבי
תרגיע: שום נזק גופני!
אחי תתחזק בדת אני איתך. אף אחד לא מזיק לעצמו אלוקים גדול שנתן לנו את הריחוק הזה וההתאחדות המחודשת בקדושה ובתשוקה ובטהרה לאחר מכן חזק ואמץ אחי היקר בר -און