בעיית אורגזמה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דו"ר בירן אני בת 54, עד לפני שבוע חויתי אורגזמה בכל פעם. לפני כשבועיים חלה פרעה. באקט הכל אותו הדבר רק כאשר אני מתחילה את האורגזמה היא נפסקת מיד. רצוני לציין שלאחרונה לפני כשבועיים הוספתי לסל התרופות שלי: חצי כדור אוקסר עכשיו אני על 75 מ"ג, ו10- מ"ג של סימבקור. אני עדיין מקבלת מחזור חודשי. אשמח לשמוע תגובתך. שבוע טוב אפרת
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי שתבדקי עם הרופא המטפל בך האם התרופות שהזכרת עלולות לפגוע באורגזמה. אם לא - כדאי שתבדקי בעזרת סקסולוג כמוני אם אלה פעמי המנופאוזה וקבלי ייעוץ התנהגותי בהתאם. בהצלחה!