בכי אחרי יחסים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! אני בת 21 ויש לי חבר קרוב ל3 וחצי שנים, הוא חוזר הבייתה בדר"כ כל שבועיים, (צבא). וכאשר אנחנו מקיימים יחסים בפעם בראשונה כשהוא מגיע,אני פורצת בבכי עמוק ומעמקי הנשמה זה לוקח 30 שניות של בכי היסטרי ואז אני נרגעת. אני לא יודעת מאיזו סיבה זה קורה ולמה? אני באמת מנסה לחשוב למה זה קורה ולא מצליחה להבין מהיכן זה בא. אשמח להבין מה שורש הבעיה. למה זה בכי כזה היסטרי.? תודה מראש.
כל אחת מגיבה לריגוש באופן שונה יש שצוחקות ויש שבוכות וכד' בדרך כלל על בסיס מבוכה וחוסר שליטה עם הזמן והסתגלות לבנזוג זה יעלם
את בוכה במשגל לא בגלל שאת עצובה אלא כפורקן של המתח הרגשי: זו תגובה בריאה ואין לך מה לדאוג. התגובה האלטרנטיבית - הצחוק - מופיעה גם היא במהלך יחסי המין ויתרונה על הבכי כי אינה 'משדרת' עצב אלא שמחה.