אין אונות +שפיכה מוקמת
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעית אין אונות +שפיכה מוקדמת אני בן 64,י.ל.ד מאוזן,ערך טססטוסארון-21,P.S.A-2.16,FREE ANDOGEN INDEX-47,SHBG-44, כל יתר בדיקות דם תקינות. טופלתי בויאגרא 100 בהצלחה עד שהופיעו קפיצות בערכי הדם,נסיון לתמרן עם מינון כדורי נגד לחץ רק החמירו המצב . מעבר לסיאליס 10 לא היה מספק ,סיאליס 20 היה תפקוד חלש מויאגרא והוריד חזק את לחץ הדם. כיום אני מטופל בסיאליס 5 יומי נפתרה בעית קפיצות לחץ בדם,אך הזקפה חלשה,לזמן קצר ויש שפיכ מוקדמת. מה הטיפול שהינך ממליץ? להלן שאלותי: 1. האם לשלב סיאליס 5 יומי +משחת טסטוסטרון מאקס(מינון) 2.האם לשלב סיאליס 5 יומי+ משחת מקסודרם + 3.האם לשלב סיאליס 5 יומי _סיאליס 2.5 בערב המשגל 4.האם לשלב סיאליס 5 יומי+ ויאגרא במינון אולי 50-60 בערב המשגל 5.מה עם תרופת פריליג' ( גנרית-דאקסוטן) ראה כתבתו של ד"ר גולדשמיט מכללית גילאי 18-64 בלבד? נעים הליכות
לא ציינת את הרקע הרפואי שבגללו אתה נזקק לטיפול תרופתי: אם מקור קשיי הזיקפה אצלך בבעייה רפואית - עליך להתייעץ עם הרופא שרשם לך את כל התרופות שהזכרת. אם אין רקע רפואי - מוטב שתברר באבחון פסיכוסקסואלי את מקור הקשיים ותזכה ללמידה מתקנת שתאושש את הזיקפה. והעיקר - תמשיך להיות 'נעים הליכות' כפי שהעדת על עצמך. בהצלחה!