בעיה..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 26 בריא בדר"כ ללא בעיות בריאותיות מיוחדות. בכמה חודשים האחרונים יש לי ירידה בזיקפה בעת קיום יחסי מין. הלכתי לרופא וביצעתי בדיקת דם ואלו התוצאות: TSH - 1.66 mIu/l Testosterone Total - 11.9 nmol/l SHBG(Sex hormon.Bind.Glob - 17.5 nmol/L Testost. Free Calculated - 0.325 nmol/L אני לא יודע אם הירידה בזיקפה היא על רקע נפשי (לחץ שאני עובר וכן החשש מאי-זיקפה) או בעיה הורמונלית. אשמח לקבל חוות דעת ועיצות. תודה רבה, אילן
בדו"ח המעבדה מופיעות תוצאות הבדיקות בתוך הנורמה התקינה או מחוצה לה: כך תדע אם הממצאים תקינים או דורשים התערבות הרופא. אם הכל תקין גופנית משמע שמקור קשיי הזיקפה הוא פסיכוסקסואלי ויש לאבחן אותם ולטפל בהם בעזרת סקסולוג כמוני. בהצלחה!