האם אני נחשב כפדופיל:/?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל אני יתחיל בכך שאני מגדיר את עצמי כביסקסואל, אני נמשך מאוד לגברים (למרות שלא מימשתי את זה) ויש גם משיכה לנשים, אני בן 20+. אני מטופל בתרופות SSRI בשל דיכאון כרוני מגיל ההתבגרות. יש לי בעיה קשה, אני והאחיינים הקטנים שלי קשורים מאוד אחד לשני, אבל כשהם יושבים לי על הברכיים יש לי זיקפה. אני ממש לא רוצה שתיהיה להם טראומה מכך כשהם יהיו גדולים, אז אני משתדל כמה שפחות שישבו עליי למרות שהם כל הזמן רוצים. אני מרגיש עם זה רע, האם זה אומר שיש לי משיכה לילדים? תודה.
לפדופיליה, כמו גם פאראפיליות ('סטיות מיניות') אחרות, יש הגדרות ברורות למדי שאינן מופיעות בדברים שכתבת: על רקע הדכאון ממנו אתה סובל, נראה לי רצוי מאד שתברר את התפתחותך המינית ושיפורה בעזרת הפסיכיאטר המטפל בך או בעזרת פסיכוסקסולוג כמוני. בהצלחה!