בעיה לאחר הגעה לזיקפה..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 24. לפני כחודש הגעתי למצב של קיום יחסי מין בפעם הראשונה.. מאז פעמיים נוספות הגעתי למצב של קיום יחסי מין מלאים והבנתי שיש לי בעיה. כל פעם שמגיע המצב של הלבשת הקונדום לאחר הזיקפה, הזיקפה נעלמת. מה שלא שמתי לב זה אם זה באמת ישר אחרי הלבשת הקונדום או בהתחלת החדירה.. רציתי לדעת מה לא בסדר איתי ?? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
קרא על 'חרדת ביצוע' ותבין מדוע חבישת הקונדום לקראת החדירה מובילה לירידת הזיקפה. נסה לחבוש את הקונדום בתחילת ההתעלסות ולא לקראת החדירה. אם מספר נסיונות לא יצלחו - כדאי שתתייעץ עם סקסולוג התנהגותי כמוני ותלמד להתגבר על הקושי. בהצלחה!