שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. גבר בן 26. ביסקסואל. עם גברים אני פסיבי. סובל מחרדה כללית. נוטל רסיטל 20 מ"ג. בתקופה זו אני בקשר עם בחורה. הבחנתי שכאשר במשך תקופה ארוכה אני לא מקבל גירוי בפי הטבעת (חדירה) רמת החרדה שלי מאד עולה. אתמול אוננתי כאשר אני מחדיר לעצמי אצבעות וממש חזרתי לעצמי (וזאת לאחר שכ 3 שבועות לא נפגשתי עם גברים). האם זה הגיוני שדבר כזה קורה? מדוע החוסר בחדירה גורם אצלי להגברה מאד גדולה בחרדה?
השאלה "אם זה הגיוני" אינה רלבנטית לנוכח העובדה שזוהי הרגשתך. כדאי שתברר בעזרת פסיכוסקסולוג מיומן את מקור החרדה ומדוע להרגעתך אתה זקוק לחדירה בפי הטבעת. כך גם תלמד לשפר את ההתמודדות עם החרדה ותוכל ליישם זאת בין אם תהיה בקשר עם גבר או אשה. בהצלחה!