חשק ותסכול
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצא במערכת יחסים אוהבת ולמה מזה כמעט 3 שנים. יש רק דבר אחד קטן שמסב לי הרבה תסכול - לאהובתי אין כל רצון, חשק או מחשבה על לקיים יחסי מין למעט חלון לא קבוע של כחצי שעה אחת לחודש. יש בינינו תקשורת מצויינת ודיברנו על הנושא בעבר אך המצב נותר בעינו ובחודשים האחרונים אני חש פחות ופחות מעוניין בכלל, בעיקר כי התסכול המצטבר בענין מקשה עלי מדי להתרגש כשהיא בכז כן מעוניינת. האם זה נורמלי שארגיש כך? האם יש משהו שאפשר או כדאי לעשות בנידון? אנו מאד אוהבים זה את זו והכי מפחיד אותי שמא בענין יעיב על היחסים בינינו... תודה ושבוע טוב
תדירות של יחסי מין אחת לחודש היא נמוכה יחסית לאשה צעירה ובריאה: נסו לברר בעזרת סקסולוג מקצועי את הגורמים לחשק הנמוך אצל בת זוגך וקבלו ייעוץ / טיפול מתאים. בהצלחה!