לא נהנית ממין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. מאוד קשה לי לקיים יחסים כי אני כל הזמן חוששת ממחלות, לפעמים ברמה אובססיבית. אני מפחדת שהקונדום יקרע ואקבל איידס, או שאדבק בהרפס. עשיתי חיסון נגד פפילומה, אז לפחות מזה אני לא פוחדת, אבל לפעמים נראה לי שאולי יש מחלות מין שעוד לא זיהו ואז אני אדבק בהן. מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
זיהית נכון את פחדיך כחלק מקושי חרדתי אובססיבי שבו כדאי שתטפלי בסיועו של פסיכוסקסולוג המתמחה בגישה קוגניטיבית - התנהגותית. אם תפני אלי ישירות בטל' 1800588999 או באמצעות שאלון 'מיניות' http://www.sexuality.co.il/test.php אנסה לכוון אותך בהתאם לגילך ולאזור מגוריך. בהצלחה!