טוטסטרון נמוך
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 37 בריא ולא מעשן עם הפרעת זקיפה כל בדיקות דם תקינות למעט בדיקת טוטסטרון שיצא באותם ערכים מס' פעמים Testosterone total Ichil 1.94 Testosterone Bioavailable 1.09 2>SHBH טוטסטרון כללי 4.5 free androgen index<22.5 מצורפים שאר הבדיקות דם בקובץ. בדיקת CT+MRI לבדיקת תקינות בלוטת ההיפופיזה יצאו תקינות. מה דעתך? למה הכל נמוך? צריך/מותר? לקחת תוספת הורמונלית אם בכלל? רעיון לעוד בדיקות או לפיתרון הבעייה כי זה ממש מפריע לי בחיי המין. תודה
תבדוק עם הרופא שלך אם ערכי הטסטוסטרון שלך נמוכים מהנורמה ובקש תחליף טסטוסטרון במידת הצורך. יתכן גם שקשיי הזיקפה שלך קשורים לבעייה פסיכוסקסואלית כגון 'חרדת ביצוע'. אם תענה בפירוט על שאלון 'מיניות' http://www.sexuality.co.il/test.php אחזור אליך עם התרשמותי. בהצלחה!