מי מה אני מוטרד בעצם ....בעיקר זה מעניין אותי
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האמת שאחרי ששלחתי את השאלה שלי התחרטתי מאוד כי לא ניסחתי אותה כפי שרציתי ראשית אומר שאינני אדם דתי ואני אף צופה לעיתים בסרטים פורנוגרפים , הייתה לי הרגשה שאנשים שמשתתפים בסרטים אלו אינם עושים זאת רק משום הכסף אלה אוהבים לקיים יחסי מין בפומבי מאין סוג של נודיסטים + נימפומניות ושאינם אוהבים להחזיק בדברים בסתר. אני מוטרד מההתנהגות של בני האדם כלומר האם אותו שחקן/שחקנית שהמפיקים והבמאים ועוד אנשי מקצוע של התחום מעודדים אותו למעשה הנ"ל מאוזן מבחינה מנטאלית? אני לא אומר שאנשים אלו הם סכיזופרנים......לא שאת זה אי אפשר לשפר לכיוון החיובי, אלה אם היינו מורידים להם את רמת "החרמנות" ומעלים את יכולת החזקת הדיסקרטיות שלהם האם הם היו מתביישים ואף מתחרטים? האם יש להם חוסר שליטה בנעשה? תודה מראש
פורום זה מתמחה בפתרון בעיות מיניות אצל בוגרים: אם יש לך בעייה כזו - אנא פרט ונשמח לעזור!