מרגיש כמו שוטר
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. היחסים ביני ובין אשתי עלו על שרטון עקב הבדלי צרכים במין , עברנו שורה של יועצים , שיחות נפש ,ספרים והגענו להבנה ולהסכמה על הבדלי הצרכים ותדירות יחסי המין בינינו . הבעיה היא שאשתי לא עומדת בהסכמים ובהבנות לזמן ארוך , זה מתחיל אבל לאחר זמן קצר כאילו שלא דיברנו ואז נוצר כעס ומתח מחדש , שיחות מחדש ושוב עלייה לזמן קצר . הסיפור הזה נמשך זמן רב ולי נמאס כי נהפכתי לשוטר ששומר על היחסים בינינו . מה המלצתך לעשות : שיחות לא עוזרות , יעוץ לא עזר , ספרים בנושא לא עזר , איומים על פרידה גם כן לא עזר , פרידה לזמן קצר גם כן לא עזר . בקיצור אני עובד עצות מה עושים ? אשתי לא מבינה מה רוצים ממנה והדרך היחידה שהיא משאירה לי היא להשלים את החוסר מחוץ לבית . תודה
אחרי שפסלת באופן גורף את כל אפשרויות הייעוץ והטיפול - אין בידי להציע דבר נוסף אלא לומר לשניכם שהפתרון האמיתי יתרחש רק כששני בני הזוג יוצאים נשכרים ממנו ובוודאי לא מהסכמים המושגים בלחץ! נסו למצוא מטפל/ת המקובל על שניכם ובלבד ששניכם אכן רוצים בהמשך ובשיפור הזוגיות שלכם. בהצלחה!