דלקת
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי דלקת בשתן וממצאי בדיקת השתן התגלו כדוריות דם לבנות ואדומות. לכך קבלתי אנטיביוטיקה. שאלתי היא האם יש לי דלקת בשתן בגלל שאיבדתי את ביתוליי לא מזמן? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
הפני שאלתך לפורום רפואת נשים
קרום הבתולים אינו אטום ולכן ביתוקו אינו גורם למעבר חידקים ולזיהום. יתכן שיחד עם חדירת איבר הפין ו/או השפיכה לנרתיק במשגל, חדר גם זיהום שהגיע לדרכי השתן. במקרים די נדירים מתפתחת בנרתיק תגובה אלרגית לזרע וזו עלולה להראות לעתים כתגובה דלקתית. בכל מקרה, עליך לאבחן ולטפל באמצעות הרופא שלך ולא ברשת. בהצלחה!