חרמנות + בלי חברה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 24 סטודנט , קצת ביישן ,, קשה לי להיות לבד בלי מישהי ,,,היתה לי חברה לתקופה ארוכה שנתיים + בצבא ואחר כך שני קשרים קצרים , אני מאוד חרמן ואני יודע שזה טבעי , אז אני מרגיש בזבוז כי אני יכול בזמן הזה לעשות סקס במקום לאונן . אני לא טוב בלהתחיל עם בחורות או שאין לי הרבה הזדמנויות כי הרבה הרבה בנות בגיל שלי בערך הן בזוגיות למשל במוסד אקדמי איפה שאני לומד. אני לא מבין למה זה מטריד אותי כל כך להיות לבד גם, האם אני צריך לדבר עם פסיכולוג או סקסולוג ? אולי אני לא מפריד בין סקס לאהבה בזמן אחרון? תודה רבה.
הבדידות היא אכן בעייה אמיתית ובעיקר בגילך ולא בכדי אתה מוטרד מכך. כדאי שתענה בפירוט על השאלון http://www.sexuality.co.il/test.php ובעיקר תסביר במה אתה מתקשה. כך אדע לכוון אותך לפתרון מתאים. לשאלתך אל מי לפנות: כדאי שתפנה לפסיכוסקסולוג (כמוני) שהוא פסיכולוג המתמחה בסקסולוגיה. בהצלחה!