חוסררר
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התלבטתי אים לפנות אך ממש מתוסכלת בת 43 נראית ללא היתימרויות ממש טוב לגילי מאוד איסטטית ומטופחת אני מזה חצי שנה בזוגיות עים בחור בתחילה הכל היה בסדר מכל הבחינות אך מזה 3 חודשים שאנו לא מתקשרים בשום תחום והכי חשוב גם לא בתחום המיני..?אני מדברת המון איתו על העיניין אך הוא אומר שהכל בסדר ושעדיין מאוד אוהב אותי אך עובר תקופה קשה ????? אנני תמימה או טפשה אך משהו אצלי לא מסוגל לשחרר אותו ולוותר עליו אך בימים אלו אני ממש על סף ייאוש אין שום סימן שזה הולך להישתנות אני מרגישה שאני חייה בדירה עים שותף נטו.... מה אני עושה לעאזאזל פליז תשובה עיניינית בלבד
יתכן מאד שהסברו של בן זוגך על קשייו המיניים הוא אמיתי כי ידוע שדכאון, מצבי לחץ ועייפות הם הגורמים הנפשיים העיקריים הפוגעים בתשוקה ובתפקוד המיני! רק את יכולה וצריכה לעשות החלטה אם את חפצה בזוגיות אתו. אם החלטתך חיובית - תמכי בו באהבה ובלי לחץ וכך תוכלי 'לגבות את השקעתך' כשמצבו יתאושש. אם תתקשו לשפר בכוחות עצמכם - תוכלו להסתייע בייעוץ מקצועי. בהצלחה!