שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! עברתי ניתוח להוצאת צי'סטה בגיל 16 מאז אני לוקחת גלולות באופן קבוע מכיון שהוצא לי שחלה אחת ונישארה אחת כיום אני בת 24 יש לי חבר אך ברצוני לדעת האם לא תיהיה לי בעיה להכנס להריון בגלל שיש לי שחלה אחת?כי אני מאוד מודאגת בעניין שזה יהווה לי בעיה בעתיד ברצוני לציין גם שכאשר אנחנו מקימים יחסים איני מרגישה דבר וזה גורם לתסכול וברצוני לדעת כיצד ניתן לטפל בזה שכן אוכל להרגיש? אודה לך אם תענה לפניתי בהקדם
בשאלת ההפרייה - אנא פני לפורום גניקולוגיה או, מוטב, לגניקולו/ית שלך. בשאלת ההרגשה - אם אינך חשה את החדירה - כדאי שתבדקי אם היתה פגיעה עצבית שפגעה בתחושה. ג"כ בעזרת הגניקולוג/ית. אם את חשה אבל אינך נהנית מהחדירה - כדאי לברר באבחון סקסולוגי אם יש בעייה וכיצד פותרים אותה. בהצלחה!