גלולות-פוסטינור
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שלוש שבועות לקחתי פוסטינור. לפני מספר ימים היה אמור להופיע מחזור והופיע דימום, נטלתי גלולה ראשונה מהחפיסה, למחרת גם את השנייה וכו' אבל שמתי לב שהדימום היה חלש והיה ממש נקודות- נקודות בודדות כאלה ולא כמו תמיד, זרם חזק. השאלה שלי היא מה קרה כאן בעצם? האם אני יכולה לשכב בלי קונדום ועדיין להיות מוגנת? ועכשיו עלו לי עוד כמה תהיות בראש: האם נטילת גלולות אחריי נטילת פוסטינור לא פוגעות בי (המון הורמונים)?
לקריאה נוספת והעמקה
אנא פני לפורום רפואת נשים השכן.