שלום ד"ר בירן
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 44.נשוי+4 . מזה ארבעה חודשים אני סובל מחוסר זקפה מוחלט או מזקפה חלשה..עשיתי בדיקות.. הבדיקות היו תקינות..טוסטוסטרון ופרולקטין ועוד בדיקה נוספת הכל בקטע זה היה תקין..בינתים נתן לי הרופא טסופלמד וויטמין E לחודש.. כמעט סיימתי את הטיפול ללא הטבה.. כל הזמין היה לי חשק מיני חזק והייתי פעיל מאוד..אינני סובל מבעיות בריאותיות או מבעיות נפשיות או ממצוקות כלשהן.. אני בריא.. כבר חודשים אני נוטל תרופות על בסיס טבעי, אבל לא תמיד זה עוזר.. מה אתה מציע לי לעשות? האם להתחיל להשתמש בויאגרה.. האם אין לתרופה זו בעיות לטווח ארוך? שי
קשיי זיקפה יכולים לבוא ממקום פיזיולוגי, פסיכוסקסואלי וזוגי. אתה גבר צעיר ובריא ולכן פגיעה כה קשה בזיקפה מחייבת בירור של כל ההיבטים האלה. לאחר שלא אובחנה סיבה גופנית אתה חייב לעצמך בירור פסיכוסקסואלי מקצועי. יתכן שנתקפת 'חרדת ביצוע' או קושי דומה ותוכל לאושש את הזיקפה והתיפקוד המיני שלך במהרה. איני ממליץ בשלב הזה שתשתמש בויאגרה, שבמצבי לחץ וחרדה עלולה להכזיב וגם מהחשש שתפתח תלות פסיכולוגית בתרופה. בהצלחה!