מחלת הנשיקה. מבקש תגובה של רופא בלבד!!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אילן שלום . אני בן 26 וחברתי 21. לפני מספר שבועות היא חשה ברע עקב חום גבוה. הבדיקה העלתה שמדובר במחלת הנשיקה. חרף המידע הנ"ל התנשקנו מעט. האם גם אני נדבקתי ? מה תסמיני המחלה וכיצד היא משפיעה? האם היא חמורה? מה הטיפול בה? האם קיום יחסי מין מעביר את המחלה או שרק נשיקה ורוק? אודה לך אם תספר לי קצת על נושא הנ"ל , סיכונים , דרך הדבקה ודרך הטיפול. תודה רבה על תשומת הלב. עידן נ.ב : אבקש מהבחור דני לא להגיב !!! אני מעוניין בתשובת מנהל הפורום בלבד!
לקריאה נוספת והעמקה
אנא פנה לפורום 'מחלות זיהומיות' השכן.