לא עומד עם חלק מהנשים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מרגיש שיש לי בעיה. יש לי יזיזה, שאני אוהב מאוד בתור ידידה, כבר שנה וכשאני שוכב איתה פעם בשבוע ולפעמים יותר הכל בסדר, עומד לי , אנחנו עושים סקס עם גיוונים והכל טוב. לפני כמה חודשים שכבתי עם מישהי, שהכרתי לפני, ולא עמד לי מספיק וזה נורא הלחיץ אותי, חשבתי שזה קשור לעובדה ששתיתי הרבה לפני או שאיני נמשך מספיק לבחורה. לפני כמה ימים שכבתי עם מישהי אחרת, שהכרתי ממש לא מזמן, היא אמרה לי לבוא אליה ומרוב המחשבות שלא עומד לי - לא עמד לי וכל מה שהיא עשתה לא עזר כי כל הזמן חשבתי על זה. אני פוחד שיש לי בעיה, האם לקחת ויאגרה? האם ללכת לייעוץ? מה עושים? האם יש לי באמת בעיה או סתם חרדת ביצוע?
אתה שואל אם "זוהי בעייה או סתם חרדת ביצוע". התשובה היא שזוהי בעייה של 'חרדת ביצוע' שבה חרדת הביצוע פוגעת בזיקפה והכשל בזיקפה מגביר את חרדת הביצוע וחוזר חלילה. הבעייה היא פסיכוסקסואלית ולכן הטיפול המומלץ הוא התנהגותי ולא תרופתי. בד"כ מושגת הצלחה מלאה בטיפול קצר. בגלל אופיה המעגלי של הבעייה כדאי לטפל בה בהקדם האפשרי. בהצלחה!
האם יש ללכת לפיסכולוג/סקסולוג או שיש אופציה לטפל לבד ע"י מחשבות או דרך אחרת...