כאבים בחדירה וגינלית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי מבנה וגינלי מאד צר וכתוצאה מכך קשה מאד לחדור אלי וגינלית ואם יש חדירה אז יש לי כאבים חזקים מאד . נבדקתי אצל שני רופאים ושניהם אמרו שאין לי שום בעיה פיזית ושזה יסתדר עם הזמן אבל הזמן עובר וזה לא מסתדר. אשמח לדעת אם יש עוד מישהי בבעיה דומה ומה עושים? בריאות טובה, נטלי
שלום כדאי לך להיעזר בג'ל סיכוך על בסיס מים. הג'ל מועיל מאוד לחדירה. כדאי לך לערך בירור אם העניין לא נובע ממחסום פסיכולוגי. בהצלחה
מאחר ולא אובחנה אצלך בעייה גופנית ברור שמקור הקושי בחדירה אינו מבני אלא פסיכוסקסואלי - כנראה וגיניסמוס או דיספאריניה. אם הבעייה לא תבוא על פתרונה - כעצת רוני - בשיפור הסיכה במשגל - תוכלי למצוא פתרון במרפאה פסיכוסקסואלית המשלבת טיפול התנהגותי זוגי ולמידת הרפייה של הנרתיק. בהצלחה!