מחלת מין ?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי שאלה , יש לי בן זוג קבוע כבר 3 שנים מדי פעם אחרי קיום יחסי מין הוא מקבל מעין פצע/ שפשוף על אבר המין שלו . עד היום הדבר לא היווה בעייה פשוט חיכינו עד שיעבור הפצע כדי לקיים יחסי מין. אבל הפעם הפצע גורם לו גם תחושת גירוד באזור וגם אצלי יש סימנים , בעיקר תחושה של גרד בשפתיים הפנימיות הפרשה לבנה , ואתמול כאשר הסתכלתי בנרתיק עם מראה ראיתי שני פצעים פנימיים (בחלק הפנימי של הנרתיק). דבר כזה מעולם לא קרה לי (לפחות לא שמתי לב ), ועכשיו אני נורא מפחדת שאולי יש לי הרפס או מחלה אחרת . אני אציין גם מעולם לא היה לי הרפס באזור אחר בגוף (שפתיים , פנים וכ"ו), תחושת הגרד מזכירה לי פטרייה וגינלית שהייתה לי פעם לפני בערך חמש שנים , האם יכול להיות שזה זה שוב ? תודה
היי לפי הידוע לי פטרייה גורמת לגרד ולהפרשה לבנה אבל לא לפצעים.. למה שלא תיפני דחוף!!!!!!!!! לגניקולוג.. אין מה להמתין.. ראשית תסירי ספקות, ושנית אם יש צורך לטפל..תעשי זאת מייד כדי לא להחמיר את המצב.. שנית, הפורום הזה לא עונה על שאלות כאלו, זהו פורום סקסולוגיה אולי תשאלי בגניקולוגיה..
אנא פני לפורום רפואת עור ומין.