לעשות ביד....עזרה מה לעשות?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חבר שלי פעמיים כבר עשה לי ביד אבל הפעם זה ממש כאב לי וכתוצאה מזה יש לי בחילות, כאבים ואני הרבה פעמים צריכה ללכת לשירותים להשתין ואני בדרך כלל לא הולכת הרבה פעמים לשירותים אבל מהרגע שהוא עשה לי הלכתי מלא פעמים האם זה הגיוני? האם אני צריכה ללכת לרופא? והאם הוא לחץ על שלפוחית השתן? אולי בגלל זה הבעיה?< תענו לי בבקשה זה דחוף!!!
הפורום כאן אינו הכתובת המתאימה לשאלתך ובכלל מוטב שתפני לרופא/ת המשפחה שלך ולא תפעלי בבעיה כזו על פי עצות באינטרנט.
קודם כל כמו שאמר לך ד"ר בירן להבדק ע"י רופא (המשפחה או גיניקולוג) למצוא את פשר הטלת השתן התכופה והבחילות. (אני מנחש דלקת בדרכי השתן) שנית, כש"עושים ביד" כמו דרך אגב בכל מגע אינטימי, צריך לשמור על היגיינה מוחלטת. לקצוץ את הצפורניים קצר קצר, לרחוץ את הידיים, רצוי עם מברשת ידים רכה, גם מתחת לצפורניים. האברים האינטימיים מאד רגישים לזיהומים.