לא יכול להתחייב מינית

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

01/06/2018 | 22:53 | מאת: ****

שלום חמדה העניין הוא כזה אף פעם לא היית לי זוגיות הוא משהו שקרוב לזה. עד היום אני מספק את עצמי מינית באוננות של 3 ביום הזמן צפייה בפורנו יש שניי דברים שמקשים עליי להיכנס לזוגיות הראשונה היא שאין שמץ דל מושג איך מי ומה ומו אולי אפילו קצת פחד אולי אני נרתע הסיבה השנייה ובעייתית יותר היא שאני לא מסוגל להתחייב מינית לבת זוגנשל או לאישה שלי כלומר אני עכשיו לשכב איתה. ושעה אחריי זה לעשות סקס עם אחת אחרת. וכעבור שעה עם עוד אחת אחרת. זה גם נראה משעמם לעשות עם אותה עם היה טיפה יותר בטחון בקלות הייתי יכול למצוא את עצמי עם 3 נשים בלילה סקס אמיתי עדיין לא היה כי כמו שאמרתי עדיין איןמזןגיות וגם לסטוצים אין לי ביטחון לזונות אני לא אלך כי אפו שהו זה מרגיש כמו סוג אונס יש פעמים שאני מרגיש שאני ממש חייב ללת זונה כדיי את הסקס אבל עוצר את עצמי כי אני יודע שזה בא מרצונה אלא רק רצון לכסף מה אפשר לעשןת בנידון?

לקריאה נוספת והעמקה

לפי התיאור שלך יש לך קשיים רבים סביב אינטימיות. ואתה פותר את הבעיה ע"י התמכרות למין. אוננות 3 פעמים ביום היא לא תקינה. זו בעיה של התמכרות למין. לשכב עם בחורה אחת ומיד לעבור לשניה זו התמכרות למין. במידה ואתה רוצה לטפל בבעיית ההתמכרות שלך אתה מוזמן ליצור איתי קשר. אני מומחית לטיפול בהתמכרויות למין. הנייד שלי הוא 054-4390916

06/06/2018 | 06:02 | מאת: ****

אני חושב שענית במדוייק על מה שאני מרגיש הייתי רוצה לקבל אצלך טיפול אבל אני גר באיזור הדרום שאלה נוסף לפי התיאור שלי את חוב שמצבי חמור?

איזור המגורים הוא לא מגבלה. לצערי אין הרבה מומחים להתמכרויות למין, מגיעים אלי מכול הארץ. המצב שלך לא טוב ואם אתה רוצה זוגיות או קשר יציב אתה חייב לטפל בבעיית ההתמכרות.

מנהל פורום סקסולוגיה