ברכות לד"ר גורדון ולאתר דוקטורס
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב תבורכו אתר דוקטורס וד"ר גורדון על היוזמה היפה של פתיחת פורום כה חשוב זה לנשים. רציתי לשאול מה נחשב כ"בעיה" בבריחת שתן? מה סדר הגודל של התופעה? ואיזה טיפולים תרופתיים ואחרים יש לתופעה. האם לטיפול יש תופעות לוואי? אילו? תודה ובהצלחה בפורום החדש באתר דוקטורס המקסים. סוזאנה
שלום לך ותודה הבעיה מאוד שכיחה. 1 מכל 4 נשים סובלת מאי שליטה במתן שתן בדרגות חומרה שונות. הטיפןלים רבים ומגוונים ובהחלט אינם רק ניתוחיים. רצוי לעבור בדיקת תפקוד שלפוחית השתן לפני תחילת טיפול.