אצירת שתן ( מקווה שזה המקום)
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לפני כשבוע התחילו לי בעיות של אצירת שתן, במיוחד בבוקר אני פשוט לא מצליחה להתרוקן לגמרי. בנוסף אני הולכת לשירותים הרבה יותר, וגם צמאה הרבה יותר. אני בת 24, מעולם לא קרה לי דבר כזה בעבר ולא היו לי בעיות דומות. אם כבר תמיד היה ההפך, כמעט ולא הייתי שותה וגם כמעט לא הולכת לשירותים. התחלתי לקחת למוטריג'ין 25מג כל בוקר, ואני חושבת שזאת הסיבה. אני פשוט קצת מפחדת כי בנוסף קיימתי יחסי מין לא מוגנים ויחסית אגרסיביים לפני כשבוע. האם יכול להיות שיש לי מחלת מין או שאיזה שהוא משהו נפגע שם למטה וגורם לאצירת שתן?
לא קשור ליחסי מין ולא למחלת מין. בהחלט עלול להיות על רקי טיפול תרופתי. גשי לאורוגינקולוג בקופה להערכה. בברכה