בעיות של הטלת שתן
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 63 , ללא מחלות מיוחדות ברקע . בשנתיים האחרונות מרגיש מצוקה בהקשר לסוגיית הטלת השתן .מוגדר בנמצא בפיקוח על בעיית סכרת ( אני נשמר ממנה לל אתרופות נמצא על 100 ) . בחצי שנה האחרונה הפין של בזמן שהוא מתוח הוא מקבל זווית כלפי מעלה . לוקח אספירין קרטיה למניעה . א. בעייה של הליכה לשירותים לעיתים בתחושה של צורך ולמעשה זה אני נותן מעט מאד שתן ב. הטלת השתן בהדרגתיות ובזרימה איטית ולא בצורה אחידה ולפעמים מרגיש צורך לאח ר מכן לחזור לשיורתים לצורך הטלת שתן נוסף . ג. הטלת השתן אינה בצורה ישרה אלא בזווית .
פנה לפורום אורולוגי