שלפוחית שתן לאחר לידה
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני 12 שבועות לאחר לידה ראשונה נרתיקית. יש לי מספר שאלות: 1. בעת קיום יחסי מין אני מרגישה שמשהו מפריע בנרתיק, האם ייתכן שזוהי שלפוחית השתן שבולטת? מה ניתן לעשות בנדון?ברצוני לציין שלא חשתי בכך לפני הלידה. 2. בעת שיעול חזק אני מרגישה שבורח לי שתן, בנוסף, לאחר שאני עושה פיפי, אני מרגישה שעדיין יש לי פיפי כאילו לא התרוקנתי לגמרי. האם זוהי תופעה זמנית לאחר לידה או שיש לטפל בכך? תודה, אפרת
יתכן ומדובר בצניחה מסויימת של אברי האגן וכן את סובלת מדליפת שתן במאמץ. את חייבת בבדיקת אורוגינקולוג לאבחון מלא. 3 חדשים לאחר לידה פרושו שהמצב כבר די קבוע. בברכה