דויד המלך 2\17
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כדם כל אני רוצה להודות לך על ההיתיחסות שלך. ד"ר אני מבינה אותך אבל הרופאים שטיפלו בי רק רוצים לתת לי אנטיביוטיקה. וכמו שאמרתי לך זה לא עוזר לי כלל. יש לי ביום שני הקרוב תור עם האורולוג אני אבקש ממנו לישלוח אותי לבדיקות שאתה אמארת לי לעשות. השאלה שלי אם אני מגיע אליך עם התוצאות אתה יכול לעזור לי ולטפל בי. אני יעשה את כל הבדיקות בקדם. ד"ר אני קראתי שהחיידק שלחיידק קולי אין ריפאוי זה נכון? גם קראתי שנותנים אנטיביוטיקה ביחד עם עוד תרופות כדי לעזור לאנטיביוטיקה להסמיד אותו זה נכון? בבקשה תענה לי על השאלות כדי שהיה לי תיקווה תודה רבה ד"ר.
ד"ר אני מוסיפה להודעה הקודמת כדי להגיד לך שהרופא האורולוג שהיתי אצלו היום. אמר לי שאין שום צורך לבדיקות אני רבתי איתו והאו אמר לי שבאולטרסאוד האחרון שעשיתי בכליות ובים שתן ליפני חצי דנה הכל יצאה תקין. אבל אני אמרתי לא שאני לא מבראיה עם הטיפול שלו. שאין לי כח לחיות כך. לא יודעת לאן ליפנות. בבקשה תגיד לי ד"ר אתה יכול לישלוח אותי לבדיקות כרופא מכבי. אני צריכה הפניה כגי להגיע אליך? אתה התיקווה בבקשה האחרונה שלי אין כבר כח להמשיך
פני למרפאתי 036421511