תינוקת נוהמת

דיון מתוך פורום  הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה

20/04/2013 | 08:35 | מאת: אור

שלום רב.. ביתי בת ה-4.5 חודשים התחילה להשמיע קולות כבר בתחילת דרכה בגיל חודשיים,היא תינוקת רגועה ונעימה, אינה בוכה הרבה אך כשהיא עייפה, רעבה או עצבנית אי אפשר להישאר אדישים לדרך שלה לבטא את זה. היא פשוט נוהמת, כמו זועמת כזאת, זה הבכי שלה, חולפעמים גם זה הדיבור שלה. האם זה נשמע תקין והגיוני? הייתי מעדיפה שהיא תירצח ותבכה כמו כל שאר התינוקות, קצת מוזרות הנהימות הזועמות האלו :)

והנה היא מלמדת אותך כבר בגיל זה מה זה עצמאות,תלמדי את הלקח לכל חייכם המשותפים... האם עברה דביקת שמיעה? האם קןלה תקין, לא בזמן בכי? אם היא נבדקה אצל רופא והיא בריאה, אז את לא יכולה להחליט או לבחור בשבילה כיצד היא תתבטא, תהני ממנה ותשלימי עם היותה עצמאית ולא ממלא את ציפיותיך.... שיעור ראשון בהורות, לילד יש אישיות ואופי משלו! תהני ממנה ושיהיה לכם בהצלחה

23/04/2013 | 06:41 | מאת: אור

פרידה את משהו....אהבתי מאוד את התגובה שלך! הקטנה לי עברה בדיקת ברה והכל תקין (נולדה תינוקת קטנה בחודש תשיעי 2 קילו בלבד) והדיבור שלה בסך הכל בסדר אך היא לא צייצנית מידי ומרבה לנהום כשהיא מתעצבנת.....אני שמחה שהיא עצמאית ועם אופי משלה!!!ועכשיו שאני מבינה שזה בסדר אז אני רגועה!!!תודה :)

מנהל פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה